گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

شب قدر شب مقدرات


شب قدر، شبی است که در تمام سال هیچ شبی به فضیلت آن نمی رسد و عمل در آن بهتراز عمل در هزار ماه است. دراین شب برنامه های یک سال هر کس مقدر می گردد . درشب قدر ملائکه و روح که اعظم ملائکه است به اذن پروردگار، خدمت امام زمان علیه السلام مشرف می شوند و مقدرات هر کس را به امام عرضه می دارند.

همچنین ایام شهادت شیر بیشه شجاعت  و مظهر عدالت حضرت امیر المومنین علی علیه السلام را به تمام دوستداران و شیعیان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم.

التماس دعا

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:45

اقای افخمی سلام

در شبهای قدر ما رو دعا کنید. شهادت حضرت علی را هم بهتون تسلیت عرض می کنم.
دوستتان وحید

سما دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:35 http://greenrain.blogfa.com/

شهادت حضرت امیر رو بهتون تسلیت میگم.به منم سر بزنید خوشحال میشم.

سید وحید موسوی اردکانی دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:23 http://www.vahidmousavi.blogfa.com

با سلام
بنده هم شهادت امیرمومنان علی (ع) را به شما و خانواده محترمتان و به خصوص امام زمان تسلیت می گویم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد